I'm going DOWN UNDER!

1 februari 2015 - 's-Hertogenbosch, Nederland

Lieve allemaal,

Zoals jullie misschien allemaal weten vertrek ik over precies één weekje naar Melbourne, Australië. Hier zal ik aankomende 4,5 maand te vinden zijn als backpacker. Niet alleen ga ik genieten van de heerlijke zon, de mooie stranden, etc.. er gaat ook hard gewerkt worden om daar te centjes te verdienen zodat ik nog leukere dingen kan doen.
Ik ben druk bezig met mijn laatste voorbereidingen voor dit grote avontuur. Van tas inpakken tot iedereen nog even zien. Ik heb er ontzettend veel zin in, al vind ik het stiekem toch wel heel erg spannend! :)

Via deze blog zal ik zo hier en daar mijn avonturen bijhouden. Deze vul ik aan met foto's en wellicht video's. Je kunt jezelf via mijn reisblog aanmelden zodat jullie een berichtje krijgen wanneer ik er iets nieuws op zet ;)

Geniet van het mooie weer hier in Nederland dan bereid ik de laatste dingetjes nog even voor!

1. Josje:
    1 februari 2015
    Hoeee meld ik me aan voor automatische berichtjes?? :)
  2. Nadia Willems:
    2 februari 2015
    Super leuk Roxy!! Een ervaring om straks nooit meer te vergeten, geniet ervan!
  3. Nadia Willems:
    2 februari 2015
    Super leuk Roxy!! Een ervaring om straks nooit meer te vergeten, geniet ervan!